Team Colibri: Bra batterilader - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Colibri: Bra batterilader

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team Colibri: Bra batterilader

Denne laderen har jeg hatt i snart tre år, og er meget fornøyd etter å ha brukt den som min primærlader i hele perioden.

Jeg kjøpte den på Torshov Bilrekvisita, etter at en liknende lader fra et annet merke tok kvelden på uforklarlig vis. Laderen kan stilles steg is til å gi maks lading på 2-4-6-8 ampere, så den fungerer både mot små og store batterier. (Små batterier bør ikke få for "hard" lading, dvs for mye ampere). Den har en glimmrende diagnosefunskjon som forteller omtrentlig status for batteriet, og en "reperasjonsfunksjon" for batterier som har blitt mishandlet og ellers hadde vært klar for gjenvinningsstasjonen. Ladestrømmen kan vises i både volt og ampere, og den slår selvfølgelig automatisk over til vedlikeholdslading når batteriet den er tilkoblet er fult.

Ring SmartCharge 8

Laderen har en luke bak hvor kabler og løyper kan oppbevares når laderen ikke er i bruk. På luken står også et skjema som viser hva forskjellige feilmeldinger i LCD-displayet innebærer og anbefalt ampere ladestrøm etter batteristørrelse. Skjemaet viser også omtrentlig tid for tomt batteri til topplading for ulike amperestørrelser på batteriet.

Kjekt skjema bak på laderen

Som skjemaet viser er 6 ampere passende lading for de to 62A batteriene jeg bruker i Evadaen.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 780 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 240 visningar