Ja då var det snart dags för Blekinge gäddfestival 2014 !!!! Vi har varit med i denna tävling i många år nu och det är alltid lika trevligt att vara där. Vi kommer som vanligt att bo på dragsö camping, de flesta av oss iaf, det är bara Marcus Brunis Brunsten som kommer att utgå från Karlshamn.
Blekinge gäddfestival är för oss inte bara en fisketävling utan det är allt runt omkring som gör denna tävling rolig, alla trevliga sportfiskare som är på campingen, kvällarna i stugan och mycket mer. Jag gillar också att det brukar vara många priser istället för att ge en person mycket, detta motiverar fler till att delta i tävlingen då det är större chans att man kan vinna något.
Såhär ser årets uppdelning ut:
Båt 1 – Marcus Jansson, Daniel Kronberg, David Lundberg
Båt 2 – Jonas Rathjen, Tobias Ahlström
Båt 3 – Patrik Zak, Pontus Kronberg
Båt 4 – Marcus Brunsten (med några andra)
De vi saknar från teamet detta år är John-John och Aldenroth men det är roligt att de flesta kunde följa med, nu hoppas vi såklart att någon från oss tar en pall plats !!
Jag och andra i teamet kommer att lägga upp bilder och info under tävlingen på vår facebook sida*https://www.facebook.com/newbridgefishingteam*så missa inte att följa oss där, ett större inlägg med alla bilder och vår placering kommer att läggas upp här på bloggen efter helgen.
Vi ses väl på Blekinge gäddfestival 2014 ????
Tills dess önskar jag er alla ett riktigt skitfiske!!
Inlägget Blekinge gäddfestival 2014 dök först upp på NFTeam.se.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Blekinge gäddfestival är för oss inte bara en fisketävling utan det är allt runt omkring som gör denna tävling rolig, alla trevliga sportfiskare som är på campingen, kvällarna i stugan och mycket mer. Jag gillar också att det brukar vara många priser istället för att ge en person mycket, detta motiverar fler till att delta i tävlingen då det är större chans att man kan vinna något.
Såhär ser årets uppdelning ut:
Båt 1 – Marcus Jansson, Daniel Kronberg, David Lundberg
Båt 2 – Jonas Rathjen, Tobias Ahlström
Båt 3 – Patrik Zak, Pontus Kronberg
Båt 4 – Marcus Brunsten (med några andra)
De vi saknar från teamet detta år är John-John och Aldenroth men det är roligt att de flesta kunde följa med, nu hoppas vi såklart att någon från oss tar en pall plats !!
Jag och andra i teamet kommer att lägga upp bilder och info under tävlingen på vår facebook sida*https://www.facebook.com/newbridgefishingteam*så missa inte att följa oss där, ett större inlägg med alla bilder och vår placering kommer att läggas upp här på bloggen efter helgen.
Vi ses väl på Blekinge gäddfestival 2014 ????
Tills dess önskar jag er alla ett riktigt skitfiske!!
Inlägget Blekinge gäddfestival 2014 dök först upp på NFTeam.se.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)