Team Colibri: Nye innfellbare stangholdere til båten - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Colibri: Nye innfellbare stangholdere til båten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Team Colibri: Nye innfellbare stangholdere til båten

    Jeg har en plan om å sette på 2-4 ekstra innfellbare stangholdere i ripa rundt akterdekket på Evadaen. I dag kom tre av de fire jeg har bestilt, forhåpentligvis er den fjerde på vei den også.

    Jeg har kjøpt to med 30 graders vinkel og to med 90 graders vinkel. Alle er i rustfritt stål, har gummlokk og -innlegg og tverrpinne i bunnen så stenger med kryssbutt står stabilt. Jeg ble litt overrasket over hvor grove de var i dimmensjonen når de kom, det spørs om disse kommer til å passe. Bildene under er fra varianten med 30 graders vinkel, de andre er helt like men der går altså røret til stangen rett ned.

































    I teorien trenger jeg ikke flere stangholdere enn de 9 jeg har på taket og de to jeg allerede har innfelt i ripa. Men fra Silveren erfarte jeg at man aldri kan få nok stangholdere, og jeg har et par ideer til hva de på bildene skal brukes til utover fiskestenger.


    Det finnes braketter man kan sette i slike stangholdere for å montere dyprigg på, en måte å gjøre det på som jeg liker godt. Jeg kjører ikke så mye med dyprigg, så muligheten til å slippe fastmonterte braketter man kan irritere seg over er fristende. Samtidig har jeg tenkt til å lage et kombinert grillstativ og sløyebord som vil stå på utsiden av båten, forankret i slike stangholdere. Da får jeg både grillen og fiskesloet ut av båten, noe som både har med sikkerhet og bekvemmelighet å gjøre.


    Vi får se om disse passer.....






    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 443 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 089 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X