[FONT=Helvetica]Gisses de va snabba ryck.. Fick reda på igår att djuptiggarna vi har beställt inte skulle komma då allt har blivit restat fram till 10aug ..[/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]Skit kul o vi ska va me på hjodraget .. Så jag satte mig o ringde till ollsonsfiske , el-ge och orsa fiske center..[/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]El-ge hade inga scotty 1116 eller 2116 hemma alls.[/FONT]
[FONT=Helvetica]Olssons hade 1st 2116. Vi ville ha 2.[/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]Så tredje gången gillt orsa eller ofc hade två 2116 ringde dom o la beställningen kl1445[/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]Nu på morgonen kl 0757 fick jag sms från dhl där man skulle bekräfta när de kunde leverera .[/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]Jag va bered på att hämta på måndag så jag ringde och skulle kolla om de kör ut till utdelnings adressen eller till service stället ..[/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]Då va ju redan riggarna på terminalen här i Jönköping där v kan hämta dom direkt idag... [/FONT]
[FONT=Helvetica]Lycka!!!![/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]Skit kul o vi ska va me på hjodraget .. Så jag satte mig o ringde till ollsonsfiske , el-ge och orsa fiske center..[/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]El-ge hade inga scotty 1116 eller 2116 hemma alls.[/FONT]
[FONT=Helvetica]Olssons hade 1st 2116. Vi ville ha 2.[/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]Så tredje gången gillt orsa eller ofc hade två 2116 ringde dom o la beställningen kl1445[/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]Nu på morgonen kl 0757 fick jag sms från dhl där man skulle bekräfta när de kunde leverera .[/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]Jag va bered på att hämta på måndag så jag ringde och skulle kolla om de kör ut till utdelnings adressen eller till service stället ..[/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
[FONT=Helvetica]Då va ju redan riggarna på terminalen här i Jönköping där v kan hämta dom direkt idag... [/FONT]
[FONT=Helvetica]Lycka!!!![/FONT]
[FONT=Helvetica]
[/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)