TILL SALU: Hirvas 405R & Mariner 15 hk | BigPig Fishing Team - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

TILL SALU: Hirvas 405R & Mariner 15 hk | BigPig Fishing Team

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• TILL SALU: Hirvas 405R & Mariner 15 hk | BigPig Fishing Team

Har bestämt mig för att sälja fiskeskutan som jag tillbringat otaliga timmar i under de senaste 3 åren och tänkte här dela lite noggrannare information om båten.

Om någon i sin enfald tror att jag kommer att lägga av med fisket så har ni fel, riktigt fel. Kommer inte att gå desto mera in på mina visioner här och nu, men inom kort delar jag med mig av vad som komma skall...

Trailern ej till salu
    Båten:
    - Hirvas 405R. Har för mig att originalen säljs med styrpulpet, men detta exemplar var modifierad redan när jag köpte den. Positivt med detta är, att man har rum med mera packning och prylar i båten.
    - Maxantal personer i båten samtidigt: 4 st.
    - Maxeffekt på aktersnurran: 20 hk.

Båten är utrustad med 8 st. spöhållare. 2 rör på bakbänken, 2 löstagbara på mittbänken och 2 st. på vardera sida av båten.

Båten är försedd med ekolodsgivare och uttag till Eagle (Cuda) / Lowrance.

Medföljer även 20-liters (plast)bränsletank samt åror.

Aktersnurran:
    - Mariner 15 hk, årsmodell 2004.
    - Nyservad, tändstiften bytta sommaren 2014.

Motorn har fungerat klanderfritt under hela tiden som jag kört den och orsaken till att jag kommit till att jag vill sälja skutan är inte att jag varit missnöjd med paketet på något vis. Snarare har jag vägt av och an ifall jag vill sälja båten eller ej...

Hursomhelst över till det väsentliga... Priset ligger på 2500 € och det är först till kvarn som gäller! Intresserad? Ring mig på nr 050 368 3558

För att ännu skryta lite på paketet kan det sägas att den, rätt så nerpackad, förflyttar två fullväxta rätt så snabbt från A till B.

Maxhastighet ensam i båten +20 knop. 2 pers 15-20 knop.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 808 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 268 visningar