Team Colibri: Mer gummi i hus - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Colibri: Mer gummi i hus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Team Colibri: Mer gummi i hus

    Har du fulgt skribleriene mine litt, har du sikkert fått med deg at jeg er svak for shadjiggene til Relax. Særlig de litt større shaddene er blandt de bedre på markedet, med god kvalitet på gummien, fin bevegelse på halene og vuggende gange på kroppen. Kvaliteten er selvfølgelig like bra på de mindre størrelsene, men jeg fisker gjerne små jigger vertikalt og der er utvalget gode jigger langt bedre enn i de større størrelsene hvor jeg tidvis synes endel produsenter tar snarveier. Eksempler på slike snarveier er dårlig kvalitet på gummien, så jigghodet river seg løs, farger som falmer, limte øyne som løsner og halen ramler av etter første hogg.

    Nå har jeg fylt på lageret litt, det siste årets satsing på gjedde har før til endel hull i utstyrskassene mine.




    15-16 cm







    22-23 cm
    Jeg har plenty erfaring med de største av disse, de har gitt meg gjedde, kveite og torsk. Størrelsen under har jeg mindre erfaring med, men tanken har vært å "downsize" litt siden vannet i Tyrifjorden er så klart og vanntemperaturen er stigende. Jeg kommer primært til å bruke Owner jigghoder på begge og en treblekrok som stinger. Du bør alltid ta en dråpe eller to med superlim på jiggkroken inn mot hodet før du trer på disse store jiggene, da varer de vesentlig lengre.

    Norsk distributør av Relax finner du her:


    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 443 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 089 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X