Team Colibri: Besøk hos Game Fisher i Barcelona - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Colibri: Besøk hos Game Fisher i Barcelona

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team Colibri: Besøk hos Game Fisher i Barcelona

Storbyferie med familien i en drøy uke er trivelig, men det rykker selvfølgelig litt i fiskemuskelen med 10 fridager og null fisking.

I dag fikk jeg i hvertfall litt utløp for interessen, i form av et besøk i en av Barcelonas antatt beste sportsfiskebutikker. Butikken var ikke så stor i antall kvadrat, men her var det tettpakket med diverse spennende og ukjente woblere, speedjigger, vertikaljigger, big game utstyr og masse annet morsomt.

Game Fisher
    Nettsiden deres finner du HER, og de befinner seg nede ved havnen, et steinkast fra akvariet.

Ene halvpart av vertikaljiggveggen
    Snelleskap
    Snelleskapet var imponerende. Vi snakker full serie av Shimano Stella SW og Daiva Saltiga utstilt, og flere elektriske sneller enn de fleste norske butikker har av sneller totalt.

Skal det være en vinsj?

Dagens fangst
    Jeg stålsatte meg og begrenset innkjøpet, for her kunne det fort gått mye penger. Prisnivået var slettes ikke værst, og det var flott å kikke på diverse merker og modeller jeg aldri har sett i en norsk butikk. Jeg begrenset meg til en bonito-rigg, sånn i tilfelle noen stripete pelamider skulle finne veien til Oslofjorden igjen. To pakker med krøkleliknende jigger for vertikalfiske, sånn i tilfelle jeg skulle prøve meg på røya i Tyri igjen. Helt til slutt en sabikihekle, sånn i tilfelle jeg skulle ta en tur sammen med en av artsentusiastene. Mye tilfeldigheter her altså, men morro lell.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 781 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 241 visningar