Emmas fiskeblogg: Nya utmaningar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Emmas fiskeblogg: Nya utmaningar!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Emmas fiskeblogg: Nya utmaningar!

    Nu är det en liten stund sedan jag skrev ett blogginlägg! Ber om ursäkt för att jag varit lite trög med detta, men i detta inlägget får ni svaret på varför hoppas jag .

    I mitt nyårsinlägg (om fisket 2013 och planerna för det kommande året) kunde ni läsa om hur den normalt tok-resande Emma har bestämt sig för att ta det lite lugnare. Det stämmer fortfarande!

    Det senaste halvåret har det nämligen varit lite väl mycket på tallriken och jag har blev tvungen till att stanna upp, tänka till och prioritera om lite.

    Att ha ett drömjobb som 100% frilansare + få fiska världen runt är ju självklart fantastiskt och otroligt spännande/lärorikt! Men detta kan också köras på lite för fort och lite väl mycket, till och med så fort/mycket att utan att man inser det själv kan det börja stjäla den där riktiga lyckan från hela grejen.

    Att också aldrig riktigt känna att man får "landa" eller spendera nog med tid med familj och vänner här hemma kan vara lite tufft.

    Dessa påfrestningar led mig då till att göra om på min vardag!
    Artiklar/sportfiskejournalism är något jag absolut kommer att fortsätta med, men då bara dom samarbetsparterna jag tycker är roliga och bekväma att arbeta med. En utav dessa är ju självklart Fiskejournalen och dom norska medierna! Samt några ute i Europa.
    Så ni blir inte kvitt mig så lätt !


    Men nu till den nyta utmaningen som jag valt att satsa på:
    Som ni säkert har sett i svenska sportfiskemedier har den norska gigantiska sportfiskebutiken "Skittfiske" nu lanserats Sverige!
    Denna butiken känner jag sedan flera år tillbaka; fantastiska människor, växande bedrift och många roliga utmaningar!
    Så sedan ca 1 månad tillbaka är jag en del av Skittfiske.se; som en del av Skittfiskes "länk" till Sverige (eftersom jag är svensk). Detta kommer att bli otroligt spännande och givande, samtidigt som mina artiklar kommer att rulla på så gott som vanligt!
    Detta beslutet gav mig otroligt mycket ro och lugn i kroppen samt att min "fiske"-vardag nu känns bubblande rolig!


    Fiskesuget är tillbaka, så mycket mer än någonsin och som senast idag var jag tvungen att ge upp till den lokala dammen för att dra lite smågäddor, bara för att dämpa suget tillsammans men två, nyfunna fisketjejer här i Sandefjord !

    Gå gärna in på www.skittfiske.se och kolla in sortimentet ( vi arbetar hårt med att förbättra vår svenska sida!) och är det någonting ni lurar på eller om ni vill kontakta mig via skittfiske; skicka mig en epost på: eb@skittfiske.no

    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 443 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 089 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X