Team Adrenalin: Mälaren en hård nöt att knäcka men 10 gränsen är sprängd! Med film! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Adrenalin: Mälaren en hård nöt att knäcka men 10 gränsen är sprängd! Med film!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team Adrenalin: Mälaren en hård nöt att knäcka men 10 gränsen är sprängd! Med film!

Var ska man börja….
    Man är uppväxt med båt på Mälaren, vi åkte överallt som barn och jag fiskade konstant varje tillfälle som gavs så tog jag chansen. Men den riktigt stora den tian gömde sig tills……
    Vi åkte ut jag och min polare Fredrik vi brukar träna ihop. Jag frågade vad har du för pb…. Litet blev svaret. Ja men det ska vi reda upp svara jag…..
    Frederik fiskade på ordentligt och snart satt den där, tyvärr var den där stora gädd käften inte så inbjudande så inga kort med den. Men 5,8 kg grattis Frederik du fiskade fint och vi fick en mycket trevlig dag. Så inga kort på den men men det kommer fler tillfällen
    Så dagen rullade på och Jag fick några fina runt 5 till 6 kilo vägde dom aldrig men runt den vikten. Bättre dom får korta stunder över vattnet.

Dexter Jerk varet svaret denna dag i rosa färg funkade SUPER!

Sen………
    Jag ser att det kommit upp grön bete….. Så det var varmare på en fin kant jag spanat in vassen låg så där varm och värmande go som bara våren kan bjuda in till….. Kastet kommer…….
    Mitt Gunki Bushi spö sveper med perfekt känsla mitt Dexter *jerbait som är gjort för just detta fiske, jag gör en knyck en till oregelbundet tar ett djupt andetag gör ett lååååååååååååååångt vevstopp, en lite pet med spöt SMACK!!!!! Hugget kommer som raket avfyrad från en atombomb jag tappar nästan spöt! Spöt bugar TUNGT! Det är klipp i denna madame tyngden är stor, Fredrik lyfter håven han är beredd efter många tunga tunga rusningar så börjar hon bli klar för landning men hur stor är hon?
    Ska jag efter alla dessa år sen barnsben få se min tia från Mälaren äntligen eller???
    Nej nu ska du upp! Jag vill inte att mjölksyran ska skada henne så jag tar kommandot jag pressar upp henne och Fredrik landar henne.
    10,85 106 cm ! Äntligen!

Film
    video, dela, kameratelefon, videotelefon, gratis, ladda upp

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 780 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 240 visningar