Handgjort bete | PeWe Valpen | Fiske i gemenskap - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Handgjort bete | PeWe Valpen | Fiske i gemenskap

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Handgjort bete | PeWe Valpen | Fiske i gemenskap

Efter att länge varit sugen på att köpa ett handgjort bete, men samtidigt tyckt att de kan vara lite väl dyrt så gjorde jag igår slag i saken.
    När jag fyllde år fick jag ett presentkort på Gävle Fiskredskap av min sambo och hennes moster.
    Funderade sedan ett tag på vad jag skulle köpa och kom fram till att det nu var perfekt tillfälle att unna mig ett riktigt fint bete.
    Har sedan tidigare ett handgjort Wolfcreek bete som jag hade turen att fiska upp från botten en säsong, men det här skulle bli det första som jag själv köper.
    På söndagen hade jag bestämt mig för att det fick bli så, och som ett tecken från fiskegudarna la Fiskredskap upp den här bilden på sin Facebooksida på morgonen. En hel laddning nya beten från PeWe hade kommit in.
    Jag hoppade in i bilen och begav mig dit och såg rätt snabbt vilket bete jag ville ha. Av en slump är det den blå "Valpen" i mitten av deras bild som jag fastnade för. Men en kropp i blått, vitt och lite rött och en matchande tail så var jag såld. Ett bete jag kommer minnas som en present av nära och kära, men det ska inte behöva ligga på en hylla och samla damm, utan fiskas stenhårt.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://fiskeigemenskap.se
    Gilla Fiske i gemenskap på facebook http://www.facebook.com/holmstromfiske

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 822 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 306 visningar