Har montert fester for de to HDS 5 jeg har tatt fra Silveren. Beklager kjipe bilder, mobilkamera og dårlige lysforhold er ikke verdens beste kombinasjon. Begge skjermene er montert med RAM-braketter, den ute er montert med ett kjekkt lite U-feste på en rail mens den inne er montert med en vanlig RAM-knott på dashen.
Jeg har begynt på kablene, men har fortsatt ikke fått kjøpt kabelgjennomføringen jeg trenger for å legge kabler ut til skjermen ute. Heldigvis fungerte både kabinlyset og Ebersprecheren utmerket, det var både kaldt og mørkt i kveld.

En liten notis: Denne hodelykten fra Biltema er søppel. Dette er min tredje Biltemalykt som tar kvelden, mens Petzellyktene mine bare går og går.

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Jeg har begynt på kablene, men har fortsatt ikke fått kjøpt kabelgjennomføringen jeg trenger for å legge kabler ut til skjermen ute. Heldigvis fungerte både kabinlyset og Ebersprecheren utmerket, det var både kaldt og mørkt i kveld.

En liten notis: Denne hodelykten fra Biltema er søppel. Dette er min tredje Biltemalykt som tar kvelden, mens Petzellyktene mine bare går og går.

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)