Plånbok, bra att ha på vattnet! | Gold Coast Fishing - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Plånbok, bra att ha på vattnet! | Gold Coast Fishing

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Plånbok, bra att ha på vattnet! | Gold Coast Fishing

Plånbok? Ja, du läste rätt!
    Utrustningsnörd som jag är så har jag ju som jag skrivit tidigare köpt på mig en hel del spinnare och spinnerbaits från John i USA, problemet med dessa dock är att de är i princip omöjliga att förvara i vanliga betesboxar.
    Detta är inte heller ett vanligt tillbehör i Sverige utan man måste med stor sannolikhet söka sig till en utländsk butik och i vinter gjorde jag precis det och köpte en plånbok till mina skrymmande beten.
    En butik som har “allt” inom fiske på nätet är polska Fishing-Mart*och då de hade rea på Tracer Braid passade jag på att köpa både en spole och en plånbok, nu tänker kanske vissa som läser det här att frakten måste vara dyr från Polen och att jag är dum som handlar därifrån, frakten kostade 50:-, plånboken 110:- och spolen 130:-, alltså totalt 290:- strax under vad en spole tracer braid kostar att köpa i min lokala fiskebutik.

Jag valde märket SPRO (holländskt/amrikanskt märke) på plånboken då jag har några SPRO produkter och är riktigt nöjd med både pris och kvalité, och även denna gång är jag riktigt nöjd. Utfälld är plånboken 55 x 36 cm och har 10 vattentäta fickor, det som dock är ytterst viktigt med den här plånboken är att INTE lämna blöta beten kvar i en ficka efter en fisketur, utan låta de beten som använts torka av ordentligt innan de packas ner igen, annars kommer man mötas av rost, rost och åter rost på näta fisketrip.

Tweet

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 803 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 263 visningar