Fiskelycka i norr: Team Ace of Pikes – Hängivna bloggare och inbitna gäddfiskare - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskelycka i norr: Team Ace of Pikes – Hängivna bloggare och inbitna gäddfiskare

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskelycka i norr: Team Ace of Pikes – Hängivna bloggare och inbitna gäddfiskare

Nästa blogg som jag tänker rekommendera är Team Ace of Pikes. Teamet består av Sebastian och Robin. Två fisketokiga och mycket duktiga killar från Örebro som brinner framförallt för gäddfisket även om de fiskar efter andra arter emellanåt. Bloggen som uppdateras flitigt har nu rätt många år på nacken så här finns det mycket läsbart att hämta för den som ger sig tid att kolla runt lite.

Förra isfiskesäsongen lyckades verkligen grabbarna med sitt gäddfiske. Dessa två 120 cm gäddor talar sitt tydliga språk!
     Sebastian och Robin ingår precis som jag själv i Mieko Fishings härliga fisketeam Mieko Family.
    Gäddfisket sker året om både från isen och i öppet vatten. Ibland åker de även runt på gäddfisketävlingar där de lyckats riktigt bra emellanåt. De fiskar ofta och det gillar jag, likaså att bloggen ofta uppdateras. Variationen i innehållet är ett annat plus. Förutom fiskerapporter kan man här hitta en hel del tips och trix samt en massa trevliga bilder.
    Sist men inte minst märker man att dessa killar brinner för sitt fiske vilket avspeglar sig även i bloggen. Så alla gäddfrälsta och ni andra sportfiskeintresserade för den delen också. Har ni inte besökt denna blogg tidigare så är det på tiden att göra det nu…

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 781 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 241 visningar