Mangotsson: Vill du bli testpilot? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mangotsson: Vill du bli testpilot?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Mangotsson: Vill du bli testpilot?

Skandinaviens Sportfiskecenter söker nu fler som vill vara testpiloter för kvalitetsbeten från Engelska Mainline Baits och Quest Baits. För dig som brinner för karpfisket, älskar att prova nya saker och dela med dig av ditt fiske så finns nu möjligheten att få vara med i ett glatt testgäng. Hur går detta till då? Jo, det är ganska enkelt! Skicka ett mail till Rikard Bengtsson där du presenterar dig själv, berättar om ditt fiske och bifogar dina kontaktuppgifter. Några fina bilder skadar säkert inte heller. Rikards mail är: rikard@sportfiskecenter.nu

Personligen har jag många års erfarenhet av Mainline Baits och enligt mig så är deras Pop-Ups de absolut bästa på marknaden och jag vill inte bedriva mitt karpfiske utan dem. Dessutom är Mainlines mixer, tillsatser och andra produkter av absoluta toppklass och fungerar bra för mig under hela året i alla sjöar jag har besökt hittills.

Av Quest Baits har jag inte lika stor erfarenhet, men de produkter jag tittat närmre på så har de verkat riktigt gedigna och fina. Jag har testfiskat några olika sorters ready made boilies och de håller fin klass bland ready mades. Redan första passet landade jag ett par fina fiskar med hjälp av deras boilies. Well, vad Quest Baits kan göra för mitt fiske kommer jag att återkomma med när jag testat dem mer under året, men jämfört med de andra märkena på marknaden som levererar ready made boilies så känns de som ett bra val.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 780 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 240 visningar