Nykomlingar: Söderjiggar | Pike Passion - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nykomlingar: Söderjiggar | Pike Passion

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nykomlingar: Söderjiggar | Pike Passion

Hej snyggingar! Varmt välkomna till min samling av gummibeten, hoppas ni trivs med dom andra jiggarna. Den mytomspunna söderjiggen har äntligen hittat in i min jigglåda. Det ska bli roligt att se vad dom går för. Blir ädelfisk på menyn för gäddorna med dessa. Jonny, mannen bakom denna jigg, har tagit en makalös 18+gädda på öringfärgen. Tänkte att det kanske inte är så dumt att dra den framför nosen på tjocka lekgäddor som säkert suger i sig en och annan havsöring som simmar in och ut ur åarna i den Blekingska skärgården. Regnbågsfärgen finns till hands ifall jag hamnar vid ett vatten där det finns både regnbåge - och gädda. För att vara supernördig så tror jag att stora gamla gäddor kommer ihåg att uppfödda regnbågar är goda och lättfångade. Dom fick nya ögon och en aning glitter som detaljer. Utrustade McTailen med en ny Sandrasvans också, blev en guld den här gången. Här syns glittret. McTail med Sandrasvans. Det är roligt med Svartzonkers beten att man kan modifiera dom som man vill.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Min hemsida för Nettel-Laken!
    http://nettelbaits.se/

Min fiskeblogg!
    http://nettelbaits.nettelbaits.se/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 808 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 271 visningar