Först ut av 2 tillskott som vi har ökat Team PILF med är inte vem som helst, det är Patric ”Paprika” Johansson.
Paprika är en gedigen storfiskare som verkligen inte ger upp i första taget…. En faktor som är en av det viktigaste för att få tillgång till de STORA. Finns någon sportentuiast som nämnde att 10.000 timmar krävs för att bli riktigt bra på något, ligger lite i det faktiskt.
Paprika är lite allätare, Jerk, Spinn, Trolling är alla områden han ger sig på. Lite mer variation mot vårt normala fiskade i Team PILF där trolling utgör 95% minst. Abborrefiske är inget som skrämmer honom heller en varm sommardag. Havsöring brukar det bli några om året också när andan faller på, ja ni ser listan kan göras lång !
Paprika är även betesbyggare och med stor framgång dessutom. Senaste testerna är vrålheta och levererar riktigt bra. Senaste fisken som jag kommer ihåg låg på 8-9kg på trollingmodellen ! Vår och tailbetena är en het ekvation som jag personligen tror på. Jaja framtiden får se….
Glada miner kan jag GARANTERA när det gäller ”Paprika”… *Titta på våra senaste filmer skall ni få se :-)*
Här på Öresjö med en madam på runt 6kg, just övertygad om att Cisco Kid faktiskt levererar fisk
Vi tänkte köra ett par snabba frågor med Paprika, vi drog till med 13 bara för att…..
Ni har inte sett Paprika för sista gången gott folk, det händer saker runt den herren så håll tillgod.
Vi i Team PILF hälsar Paprika här med välkommen till gänget
Nu kör vi !
// Junioren/Frank/MB/Claes
Share
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Paprika är en gedigen storfiskare som verkligen inte ger upp i första taget…. En faktor som är en av det viktigaste för att få tillgång till de STORA. Finns någon sportentuiast som nämnde att 10.000 timmar krävs för att bli riktigt bra på något, ligger lite i det faktiskt.
Paprika är lite allätare, Jerk, Spinn, Trolling är alla områden han ger sig på. Lite mer variation mot vårt normala fiskade i Team PILF där trolling utgör 95% minst. Abborrefiske är inget som skrämmer honom heller en varm sommardag. Havsöring brukar det bli några om året också när andan faller på, ja ni ser listan kan göras lång !
Paprika är även betesbyggare och med stor framgång dessutom. Senaste testerna är vrålheta och levererar riktigt bra. Senaste fisken som jag kommer ihåg låg på 8-9kg på trollingmodellen ! Vår och tailbetena är en het ekvation som jag personligen tror på. Jaja framtiden får se….
Glada miner kan jag GARANTERA när det gäller ”Paprika”… *Titta på våra senaste filmer skall ni få se :-)*
Här på Öresjö med en madam på runt 6kg, just övertygad om att Cisco Kid faktiskt levererar fisk
Vi tänkte köra ett par snabba frågor med Paprika, vi drog till med 13 bara för att…..
- Hur gammal är du om fem år?
55 år. - Vilken är den senaste filmen du sett?
FLY vs JERK 5 – Episod 5. - Föredrar du att ringa eller skicka sms när du fått nytt PB?
Ringa. - Vilket är ditt favoritbete?
Paprika Lures, Gul Tiger Stripe. - Hur många kuddar har du i sängen?
2. - Vilka städer har du bott i?
Vänersborg. - Vilken är din favorit efterrätt?
E inte mycket för sånt, men en glass slinker väl alltid ner. - Vem är den roligaste människan du känner?
Andreas Pikern Olofsson. - Kan du byta olja på båten?
Ja. - Hur imponerar man på dig?
Genom att aldrig se problem utan bara se det som utmaningar och möjligheter. - Vilket är ditt drömjobb?
Test sovare på Hästens sängar. - Vad är ditt mål denna fiskesäsongen?
+10=nytt PB - Vad förväntar du dig av ditt medlemskap i Team PILF?
Otroligt roligt fiske med sket gooooa gubbar och en o annan korv grillning.
Och tips o trix till ett nytt PB
Ni har inte sett Paprika för sista gången gott folk, det händer saker runt den herren så håll tillgod.
Vi i Team PILF hälsar Paprika här med välkommen till gänget
Nu kör vi !
// Junioren/Frank/MB/Claes
Share
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)