Gold Coast Fishing - Beställningar lagda under veckan. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gold Coast Fishing - Beställningar lagda under veckan.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gold Coast Fishing - Beställningar lagda under veckan.

Efter att tidigare ha köpt en Ambassadeur SX 5601 till mitt nya Shimano Yasei Red Jerkbaitspö så har jag de senaste dagarna gått och grubblat över om det verkligen var ett vettigt köp ändå. Visst att det passade bra rent estetiskt men rullen kändes alldeles för lätt och plastig för att fiska jerkbait med även fast jag inte fiskar med tyngre jerkbaits.

Jag ska lämna tillbaka rullen och har nu istället beställt en Ambassadeur Pro Rocket CS 5501 från Happy Angler för endast 999:-, endast 350:- skillnad från snikrullen till en riktig slitvarg som garanterat kommer göra mig nöjd, sambon Therese tycker dock att rullen är gay då den är lila…

I övrigt har jag även beställt några gäddspinnare och spinnerbaits, jag beställde en handgjord spinnare från Detroit av en kille på Ebay, han tyckte synd om mig då frakten var så dyr så han skickade med en extra, vilket jag tackar för och donerar den extra spinnaren till Adam så även han får testa på att fiska med gäddspinnare.

Noterade då jag kollade på de svenska webbutikerna efter gäddspinnare att Ribatex förutom att de har fraktfritt även hade halva priset på Musky Mayhems Double Showgirl, även den en gäddspinnare som importeras till Sverige av CWC, köpte en av varje av de 7 färgerna som fanns kvar.

Jag vet inte riktigt vilken färg jag tror är hetast, tror det kommer variera beroende på väder och vind men den lila känns småintressant av någon anledning, samt att den matchar ju mina nya Pro Rocket ypperligt!

Jag har även passat på att tappa bort min grymt fina BFT långnostång, nackdelen med att bo i hus, det finns ju oändligt med utrymme att tappa bort saker på! Så det fick bli till att beställa en ny Pezon & Michel långnostång från Ribatex också, lite turligt för mig så var den också prissänkt från 269:- till 159:-

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
995 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 989 visningar