Ismete | En del nya tillbehör | Fiske i gemenskap - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ismete | En del nya tillbehör | Fiske i gemenskap

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ismete | En del nya tillbehör | Fiske i gemenskap

Jag har inte lyckats tagit mig ut på något fiske sedan senaste badturen. Däremot har jag hunnit komplettera med en del saker som kändes nödvändiga, och andra bara ren lyx.

Jag börjar med isdubbarna som kändes viktigast att införskaffa. Köpte ett par från Stadium för 99kr. Blev alltså en lite billigare modell men den kändes rejäl. Hoppas på att slippa använda dem dock.
    Något som även kändes behövligt var ett vattentätt fodral till mobilen. Det hittade jag ett från Trekmates på Naturkompaniet för 149kr. Något som är en bra funktion, är att touch-skärmen funkar klockrent i fodralet. Fodralet kommer komma väl till pass året om.
    Det här var de två produkter som kändes nödvändiga. Nästa hamnar lite mittemellan men efter att förra året fått låna en bekväm stol kändes det som en egen behövdes.
    Hittade en på Metesbolaget.se från Wychwood för 349kr. Riktigt fyndpris tycker jag personligen. Här demonstreras den av Linus med ett av mina nya ismetespön och Okuma Classic XP Pro 20 Linecounter XPD-20D.
    Den sista saken som hamnat i min ägo, tillsammans med Erik är en motorisborr. Vi har pratat om att införskaffa en gemensamt och tittat på just den här modellen som heter Fishman, då en vän rekommenderat den.
    Det billigaste priset vi hittat på nätet är 2995kr, men häromdagen fick jag ett sms av Erik att vi köpt en borr. Då hade han hittat den på tradera och slutbudet inklusive frakt hamnade på 2326kr. Delat på två känns det oförskämt billigt att få en motorborr med 200mm skär för. Vi funderar på att köpa ett 250mm skär att uppgradera den med framöver.
    Auktionerna på dessa borrar läggs upp kontinuerligt har jag sett. Eftersom det var häromdagen vi budade hem vår så kan jag inte utlova att det faktiskt kommer hem en borr, men försäljaren har bra betyg vilket känns lovande. Annonsen hittar ni här om ni söker en motorborr.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://fiskeigemenskap.se
    Gilla Fiske i gemenskap på facebook http://www.facebook.com/holmstromfiske

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 803 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 263 visningar