Ranglers: Många missade hugg i helgen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ranglers: Många missade hugg i helgen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ranglers: Många missade hugg i helgen

Både jag och Karin är just nu väldigt fiskesugna. Vilket är bra för vi slipper fundera på vad man skall hitta på på sina lediga helger. Ett par timmars fiske både lördag och söndag återigen. Det skulle dock vissa sig vara riktigt trögt och kallt. Vi avslutar båda dagarna med endast varsin gädda, små gäddor dessutom. Jag hade däremot många hugg som jag inte lyckades få att fastna på min platypus.
    Känns som att vinterkylan kan komma när som helst nu, hoppas fortfarande hinna med några fiskepass till. Hade jätte gärna åkt ut en sväng med båten i mellandagarna
    Bor extremt nära en väldigt viktig lekbäck för bla havsöring. Har aldrig tidigare varit där och spanat efter lekande fiske, men när jag igår hörde talas om att det skulle vandrat upp rekord mycket fisk i år så var jag bara tvungen att stanna till några minuter för att titta om man kunde se något. Direkt när vi gick ner till bäcken såg man första fisken, efter ett par meter till ytterligare en. Riktigt kul att se!
    Detta är ju samma bäck som tidigare blivit ”skövlad” på sina alar, vilket jag gjort ett kort inlägg om tidigare: ”Äntligen nya alar”. Min tanke har varit att göra ett längre inlägg angående detta med hela historien, får se när det dyker upp.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
993 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 982 visningar