Team Adrenalin: Stekhet! Inför 2014! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Adrenalin: Stekhet! Inför 2014!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team Adrenalin: Stekhet! Inför 2014!

Så var det dags igen nytt år på väg ny vår ny laddning och…. Spännande nyheter! Jag har såklart inte provfiskat dessa nyheter förutom Dexter shad då som kommer i i nya färger. Så kan inte ge info om gång mm,,,, Men det betyder ju bara att man kan utvecklas ännu mer i sitt fiske med nya produkter!
    I like it ALOT!

Några produkter jag personligen ser xtra mycket fram emot är dessa.
    Jag börjar med denna lite mindre 70 och 120 mm jerk bait med otroligt fina färger *Dexter Jerk! 2 mindre jerkbait storlekar på väg med grym kvalite kanon när tröga gäddor ska lockas upp och vinden inte blåser å hårt i grunda vatten mm… Sen att det visat sig super effektivt på in stor bror 145 mm att taila gör det ju bara ännu mer intressant att pröva att taila dessa storlekar.

Sen nya färger på Dexter Shad som man bara inte kan vara utan! Perfekt för olika förhållanden! Detta har visat sig vara super på stor gädda och gös rapporter har bara haglat in i år från både Sverige och Norge, och Europa. Ante har ju sitt pb på gös 7,2 kg på detta bete … Erik Wallman har ju regerat med dessa och fina rapporter från Per Stenberg!

Detta är något jag verkligen ser fram emot att utveckla mitt fiske med så är det Dexter Vib och Vodoo frog, det ska bli intressant att se dess gång och använda dessa i olika situationer.

Och lite nytt från …

Jag vet från egen erfarenhet att dessa typ av jigg funkat bra på sommaren på stor gädda. Dubbel stjärt på jigg kan vara otroligt effektivt! Så ser fram emot att fiska med dessa.

Sen har vi Grubby gun med paddel Jammi denna gång kan jag tänka mig blir grym!

Sen ett bete jag har hört en del om redan och det verkar minst sagt stekhett! Ett Swimbait i 210 mm storlek, detta ser jag verkligen fram emot!

Och popper fiske efter abborre fiske med lätt utrustning *är ju aldrig fel, men även efter fler arter givetvis.

Självklart är det fler nyheter än jag tog med här men dom får ta vi en när mer info finns.
    Jag ser verkligen fram emot denna nya säsong med många skratt i båten med min vapen dragare Ante
    /Jonas

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 823 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 308 visningar