Emmas fiskeblogg: Inte så mycket fiske, men annat roligt! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Emmas fiskeblogg: Inte så mycket fiske, men annat roligt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Emmas fiskeblogg: Inte så mycket fiske, men annat roligt!

    Dom senaste veckorna har det inte blivit øverdrivet mycket fiske.. Ett par førsøk efter havsøringen med mete, men det har sett ut som om øringarna har varit upptagna med annat.

    Dæremot har bristen på fiske gett mig tid till att hitta på andra roliga fiskerelaterade saker!

    Førra veckan fick jag æntligen tid till att flyga ner til Tostedt i Tyskland och besøka mina sponsorer Zebco Europe! Det blev många timmar med fiskesnack, produktprat och smidande av spænnande planer før det kommande året (mer om det nærmare).


    Zebco Europe hade otroligt många coola produkt nyheter att visa (speciellt før en som ær predator galen!). Nya spøn, rullar och beten væckte min uppmærksamhet och jag kænde mig lite bitter att isen snart ær hær, så att jag inte får chans att testa allt førræn i vår....



    Zebcos produktutvecklare Adrian Prus hade huvudet fullt av ideer och lika fisketokig som mig sjælv kom fiskehistorierna på løpande band!
    Frerk Petersen var som alltid lika trevlig och vi båda var lika spænda infør kommanda projekt.


    Nu nær julen står infør dørren blev jag också kontaktad av min gamla arbetsplats; den mega stora fiskebutiken Skittfiske.no om att vara med och spela in deras årliga julkalender ihop med gamla kollegan Thorstein.

    Det var minst sagt mååånga klipp som skulle spelas in i løpet av kvællen och med tomteluvor på blev detta en kvæll full av skratt och hysteriskt trevligt sællskap!
    Ju fler klipp som spelades in, desto bættre fløt pratet. Jag och Thorstein var rena dreamteamet och ibland kænde vi oss lite som en TV-shop show, hur kul som helst!
    Denna kalendern kan ses av alla, æven om ni i sverige tyværr inte kan delta i julkalender tævlingen så kan ni nog få er ett gott skratt! Sændningen startar på Søndag 1:a December på www.skittfiske.no, eller på facebook skittfiske.


    Nu ær det full packning infør resan till Miami imorgon, hær ska det bli semester och sjælvklart ska man førsøka trycka in lite fiske !

    Ha en god helg!

    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 443 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 089 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X