Kingen of Mälaren nu på lördag! | Team Pro/Ribatex - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kingen of Mälaren nu på lördag! | Team Pro/Ribatex

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kingen of Mälaren nu på lördag! | Team Pro/Ribatex

Kingen går nu på lördag och hela 111 lag har anmält sig till start! Det har blivit ett par träningspass inför tävlingen så vi tror att vi vet vart vi ska lägga krutet. Jag har införskaffat en del ny utrustning både till båten och för att locka fisken med, så det ska bli kul att se hur allt funkar… Det kommer att bli mycket båtåkande och enligt prognosen ska det blåsa ganska kraftigt så vi får se hur det blir då jag vet att fisket inte varit på topp sista tiden …
    Den här gången blir det bara jag och Håkan som kommer att tävla, Frasse blir tyvärr tvungen att lämna laget pga. ny arbetssituation. Vi tackar Frasse för den tid han varit med i laget och hoppas att det kommer att gå lika bra i det nya laget!
    Men att bara tävla med två man i laget är inte optimalt så vi kommer att plocka in vår reserv Fredrik Bernström i laget. Han kommer att tävla i ett annat lag nu på Kingen men ingå i vårt lag efter det!
    Som sagt – det blir kul med tävling igen och vi ses vid starten!!
    /Micke

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
995 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 989 visningar