Gäddfiske i Skärgården | ShitFishing.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddfiske i Skärgården | ShitFishing.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gäddfiske i Skärgården | ShitFishing.se

Hej alla fisketokar, *nu är de såhär att jag har varit ute i havet med två goa gubbar och fiskat på lite höstfet gurka! Vi hade ett riktigt bra resultat ändå, tog ett par timmar innan vi hittade fisk. Först fiskade vi i klart vatten, och ingenting. absolut inte ens en följare, vilket förvånade mig mycket. Sedan kom vi bort på en kant, runt kanterna på denna ön ligger yttreskär. så de strömmade in ganska fint där och därför var de grumligt just på stället. Där fick vi 4 snabba fiskar, varv en på 89cm, en 5kilos. och två mindre snipor lyckades ta åt sig Mousen. Vi var inte nöjda, ska det vara såhär segt? *Vi packar ihop och letar efter ett annat ställe, *kör bort och provar en ny vik som har vinden på sig med klart vatten, *och ingenting igen.. men som den krigare man är uppfödd till så har man ju lärt sig att man aldrig ska ge upp, trots hur dåligt de än går. *Så vi glidar vidare yttligare några 100meter bort, förbi utomskärs och in i en ny trevlig vik igen, och börjar fiska. de tar inte många kast förrens jag kastar ut mousen och […]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://ShitFishing.se
    Finns även på Facebook:
    http://www.facebook.com/Shitfishing.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 806 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 268 visningar