Bysjön – Flötestrollings-Premiär | ShitFishing.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bysjön – Flötestrollings-Premiär | ShitFishing.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Bysjön – Flötestrollings-Premiär | ShitFishing.se

Ihelgen så vart det flötestrollings-premiär. Som man har längtat. Så fredags kvällen spenderades med att rigga om spöna och jiggar. Eftersom min kära son var inte lika intresserad på att meta betesfisk som hans pappa var så gick inget vidare, att springa ner i vattnet var roligare. Så det fick som sagt bli jiggar. Klockan var inställd på 04.00 men vart att snooza till närmare halv 5 innan jag kom upp ur sängen. Kokade kaffet och gjorde mig klar. När jag öppnade dörren mötets jag av en riktigt chock. Så in igen och kolla på termometern som visade -9 grader. Så bara sätta på sig en tröja till. På morgonen så planen att trolla av djupet mitt sjön som är varierar mellan 6-8. Så jiggarna åkte ner på 5 meter och andra på 6meter. Direkt när jag kommer fram till djupkanten så visar Ekolodet riktigt fina eko, så förhoppningarna var stora. Bara nån sekund senare så dyker ena flötet och fajten var igång. Kändes som det var en lite finare gädda. Men innan jag skulle få se gäddan så spottar den. Men riktigt taggad så hinner jag bara glida en liten bit till innan nästa flötet också skulle dyka, men […]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://ShitFishing.se
    Finns även på Facebook:
    http://www.facebook.com/Shitfishing.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 780 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 240 visningar