En sommar fylld av fiske | ShitFishing.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En sommar fylld av fiske | ShitFishing.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• En sommar fylld av fiske | ShitFishing.se

Det var ett tag sen jag skrev ett blogg inlägg, det är för jag har haft mycket att göra på alla fronter. Men har ju hunnit fiska lite vid sidan om och hoppas nu kunna sammanställa en rad fisketurer utan att de blir för mycket att läsa, så ska försöka skriva lite om några hyffsade fisketurer!   Vi kan börja med Fiskeklubben Glada Fisken som är ansluten till Sportfiskarna har haft Klassdrag, Sportfiskeskola, och egna fisketurer.   Sportfiskeskolan hölls i Blekinge, och vi fiskade i närliggande vatten som *Ivösjön, Halasjön, Harasjömåla, Vitavatten. *Dom har fått lära sig de mesta fiskemetoder man kan göra med ett kastspö. *och alla har lyckats få fisk. Vilket är målet med fiskeskolan, *Lära dom grunderna, och att dom får fånga en fisk själva. *Att se glädjen som lyser upp när dom lyckas är helt fantastisk. *Sånt som gör att man mår bra i själen och även gör att man vill fortsätta som intstruktör/Guide. Lite allmänt om fiskeskolan. Vi fiskar 4dagar och har genomgång första dagen med alla regler, fisketurer, vett&ettiket, lite fiskevård. och även sjösäkerhet. Jag själv har hunnit med en havstur i sommar som resulterade med 6 gäddor tillsammans med min kompis Jakob Lexe. […]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://ShitFishing.se
    Finns även på Facebook:
    http://www.facebook.com/Shitfishing.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
984 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 840 visningar