ThePikeFather: TPF får besök av Obama. 4/9-13 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ThePikeFather: TPF får besök av Obama. 4/9-13

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ThePikeFather: TPF får besök av Obama. 4/9-13

Idag är en stor dag.
    Idag är dagen då Obama kommer på besök. Många tror att han ska bo på Grand Hotel, men det är inte sant…. *Han ska bo i en barack. * *trumvirvel*
    Sorry för den.

Säkert så har ingen boende i Sthlm missat att Obama är på besök, jag och Obama go way back, och vi har länge snackat om att han skulle komma och hälsa på mig.
    Nu passade det bra med hans och mitt schema. Så nu äntligen blev det av.
    Jag vill samtidigt passa på att be om ursäkt till alla er som drabbats av de förseningar som är kopplade till alla avspärrningar som Obamas besök medför.
    Många har sagt: “-Varför kan ni inte ses på Arlanda istället”, eller “-Kan du inte åka till honom istället TPF?”.
    Svaret: Bara för han är president kanske vi iaf ska få leka på min hemmaplan? Sen vill jag ju visa honom det fina i och med Sthlm också.

Jan O på FishEco+ beskrev rätt bra vad jag och Obama ska prata om:
    “-Äntligen står Sportfisket efter gädda högst upp på den Internationella dagordningen! Klas, ge honom ordentligt av din tid! Kräv större gäddor, fler gäddor och framförallt! HUGGVILLIGA gäddor!!! In ThePikeFather we trust!”.*
    Som svar och tillägg till FishEco+ svarade jag:
    “-Tack FishEco för förtroendet.*
    Vill börja med att påtala att just nämnda områden är precis det vi kommer diskutera, det och även en dialog kring kraftigt sänkta kostnader på frakt, skatt och tullkostnader för import av amerikanska fiskebåtar och utrustning.*
    Tack återigen för förtroendet. I won´t let you down.*
    Allt gott!*
    //TPF”.

Så håll nu tummarna gott folk för att du, precis som varenda amerikanare ska få tillgång till prisvärda fiskebåtar, spön och annan utrustning för fiske. *
    Jag ska göra så gott jag kan.
    Allt gott!
    //TPF

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 809 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 272 visningar