Team Adrenalin: Far och son fiskar på. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Adrenalin: Far och son fiskar på.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Team Adrenalin: Far och son fiskar på.

    Vi drar iväg för lite fiske med tältet packat och båten på släp. Vi äntrar åskmolnen som drar fram i full fart. Vi vet att det nog blir fiske av det lite trögare slaget dagarna framåt. Men denna dag kanske kan ge något.
    Vi letar som tokar både högt och lågt. vi får nån gädda här och där men dom större vill inte vara med.
    Jag satsar på en färg grann jigg i det mörka vädret, denna jigg i denna färg vill jag verkligen rekommendera då den gett mig många fina gäddor. Då ofta inget annat funkar.
    Jag fiskar lite djupare och på kvällen på runt 4 meter så kommer hon farande som en torped så där ja
    Illex :*NITRO BOLE SHAD 180

    100 cm 6,500 gram härlig madame.

    C&R Givetvis besök oss på :*https://www.facebook.com/groups/152872641400380/*vill ni vara med och visa att C&R är framtiden gå då gärna med i gruppen.

    Adam fiskar med mer eller mindre konstant och pågrund av att dom står djupare fiskar även han med jigg samma modell och färg som mig Illex igen.
    Jag vill inte missgynna någon men vissa ställen vill man ha för sig själv, en lycklig Adam med 87 cm gädda grattis Adam du levererar gång på gång snyggt

    Nästa dagar blir sämre men vi fiskar i snitt färre timmar med då våra vänner kommer på besök Tobbe och Eddie alltid lika kul *Bad och sol god mat ja som det ska vara.

    När fisket dör ut nästan helt med sol sol sol så fiskar vi av lite grund kanter och det smäller Adam får gädda på *tail ålands färgen Mälarelure.


    Vi syns på böljande blå over and out.
    /Jonas



    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 443 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 089 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X