Många har frågat när jag personligen har bara längtat, men nu finns dom!
Sportfiskeboden Västerås har fått hem ett gäng Dexter Jerk i galet fina färger, och jag tänker här visa mina personliga favoriter.
Tänker då på denna underbara färg som jag fick äran att döpa. Då den blixtrar fram i solen så blev sundancer ett enkelt val. Reultat,,,,,,? Ja kolla själva….
Första dagen med detta drag gav ju detta film Pontus Sjölund Kanal Gratis tack igen för den fina filmen
Och fisket från resan då även Ante hade fint fiske på dessa jerk.
Läs reportaget på denna länk:
En osliten Sundancer,,,
Och en personlig favorit färg i våra grummel vatten och för kvällar och tidiga mörka morgnar. Clockwork orange
Finns även mer färger….. Men inte helt hundra vilka dom har kvar på boden..
Denna madame gillade dexter jerk en drömfisk. Foto Pontus Sjölund.*
Foto Pontus Sjölund.
Skynda innan dom tar slut till världens trevligaste butik
/Jonas
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Sportfiskeboden Västerås har fått hem ett gäng Dexter Jerk i galet fina färger, och jag tänker här visa mina personliga favoriter.
Tänker då på denna underbara färg som jag fick äran att döpa. Då den blixtrar fram i solen så blev sundancer ett enkelt val. Reultat,,,,,,? Ja kolla själva….
Första dagen med detta drag gav ju detta film Pontus Sjölund Kanal Gratis tack igen för den fina filmen
Och fisket från resan då även Ante hade fint fiske på dessa jerk.
Läs reportaget på denna länk:
En osliten Sundancer,,,
Och en personlig favorit färg i våra grummel vatten och för kvällar och tidiga mörka morgnar. Clockwork orange
Finns även mer färger….. Men inte helt hundra vilka dom har kvar på boden..
Denna madame gillade dexter jerk en drömfisk. Foto Pontus Sjölund.*
Foto Pontus Sjölund.
Skynda innan dom tar slut till världens trevligaste butik
/Jonas
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)