Fortsätter att pusha för världens största E-tidning för sportfiske www.fishberserk.com och framförallt den del som jag tror tilltalar oss svenska spinnfiskare mest. Det är en del av dom 4(!) delar som ges ut ungefär var tredje månad. Jag pratar om tidningen ”Predatorized” där du kan läsa om det mesta som handlar om Predatorfiske. Fullsmetat av artiklar om gösfiske, abborrfiske och gäddfiske men även en hel del om utländska predatorer. Glöm heller inte att kika in på facebook där ni också direkt kan läsa de publicerade numren. Helt gratis, ingen inloggning utan bara en massa läsning – Facebook HÄR
Nästa sak jag eller snarare Klaes ”Rulldoktorn” Lindborg tipsar om är kopior – ja det finns faktiskt mängder av kopior där ute som människor runtom landet råkar ut för. Tack för infon Klaes och se upp där ute gott folk!
Sist men inte minst så staplade jag över en riktigt cool video på ansiktsboken igår, helt fantastiskt!
Ha det gott allihopa!
/ Rikard Jonsson
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Nästa sak jag eller snarare Klaes ”Rulldoktorn” Lindborg tipsar om är kopior – ja det finns faktiskt mängder av kopior där ute som människor runtom landet råkar ut för. Tack för infon Klaes och se upp där ute gott folk!
Sist men inte minst så staplade jag över en riktigt cool video på ansiktsboken igår, helt fantastiskt!
Ha det gott allihopa!
/ Rikard Jonsson
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)