Team fishseekers: Savage-Gear Nyheter 2013/2014! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team fishseekers: Savage-Gear Nyheter 2013/2014!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team fishseekers: Savage-Gear Nyheter 2013/2014!

Wooooaaah! Nya heta produkter att vänta!

Under hösten som kommer och början på 2014 har Mads och Savage-Gear verkligen inte trappat ner på takterna, mängder av nyheter och innovativa produkter är att vänta på marknaden. Helt fantastisk att se hur han fortsätter att utvecklas och komma på nya idéer, dessa produkter är ashäftiga om jag får säga mitt!
    3D Crayfish; Har ni sjöar där abborren livnär sig på kräftor? Många utav de sjöar som jag fiskar abborre i är fallet just så, utmärkande för just detta är dom knallröda fenorna —> se HÄR. Under testperioden som varit har Crayfishen visat sig fungera klockrent såväl till abborre som gös, gädda, bass och andra arter.
    3D Frog; En ny groda i två utförande som jag faktiskt inte fiskat alls med, ser ju dock riktigt het ut en varm sommarkväll bland näckrosorna efter dom pigga gäddorna.
    3D Manic Schrimp;*Varför inte börja året 2014 med att fiska lite havsöring på västkusten? Något som jag själv länge gott i tankarna att testa på lite mer! Mina havsöringserfarenheter är ganska få men dom finns där, detta tror jag kan vara riktigt effektivt för spinnfisket.
    3D Trout ”Line through”; Ett bete som de flesta redan lagt märke till, detta är dock ytterligare en utveckling av betet med en så kallad ”Line Through”. Ett riktigt bra sätt för att spara på gummit i betet då betet ”lossnar” från kroken och sedan hänger fritt under själva fighten. HELGRYMT!
    3D Glide Swimmer; *Whats there to say, kan ett bete bli mer lättfiskat? Twitcha den, invevning med vanligt vevstopp, jerkfiska det – you name it, det kommer leverera!
    Okuma Scott Martin Signature Rods; Är det någon snubbe som vet vad han snackar om när det kommer till spön så är det den här killen. Dessa spön kan jag inte vänta med att testa. Videon talar för sig självt!
    Okuma Helios Air Casting Reel; Här kommer Okuma Komodo garanterat få en konkurrent, 161.59g!!! Hur sjukt lätt kommer inte den ligga i handen? Vad prisklassen kommer ligga på vet jag ännu inte men en självklarhet är att många lågprofilsrullar kommer få en stark kombattant!

Kan inte vänta mycket längre med att lägga vantarna på dessa produkter!

Take Our Poll
    / Rikard Jonsson

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Någon som vet när 3D frog och framförallt 3D trout line thru släpps i Sverige?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
    12 svar
    3 780 visningar
    3 gillar
    Senaste inlägg Henke E
    av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
    87 svar
    6 240 visningar