Dåligt med fart på bloggen | ShitFishing.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dåligt med fart på bloggen | ShitFishing.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Dåligt med fart på bloggen | ShitFishing.se

Nu på slutet har det vart riktigt dåligt med fart på bloggen. Det är inte så att jag inte har fiskat. Utan att det har varit dåligt med tid*att hinna göra båda. Firma jag jobbar på har väldigt mycket med jobb just nu, från tidigt morgon till sena kvällen. Sen tar familjen sin värda tid också. Men snart ska det bli ändring på det. Då semester luktar runt hörnet (en månad kvar bara ungefär lite mer). Så är du intresserad och känner du kan bidrag med intressant inlägg. *Hör då av dig på info@shitfishing.se eller skriv till mig på facebook Daniel Lindberg*eller ShitFishing.se Även intresserad om ni får nå finare fisk. Så får ni gärna skicka den till info@shitfishing.se, skriva vikt/längd även lite fakta om ni på vad ni fick den på eller vart. Men åter till fisket. Har vart ut med den kända fiskebloggerskan från FishEco Therese Lundin som hade vägarna förbi här i skogen när hon vart ute på roadtrip med sin syster Jennifer. Ni kan läsa om det på hennes blogg här. Lär passa på tacka för det otroligt trevliga sällskapet och äran få fiska med er. Tack Tack. Har även börjat fiskat en hel den i [...]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://ShitFishing.se
    Finns även på Facebook:
    http://www.facebook.com/Shitfishing.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 809 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 272 visningar