I tisdags var jag å farsan ute på lite trolling, Blåste lite på morgonen när vi kom ut men lungnade snart ner sig och blev heeelt bleke, tyvärr. Vi hade ett grymt fiske huggmässigt och drillade en del med sammanlagt blev det ca 5 gäddor, 2 returlaxar 1gl öring samt en asp + några tappade och avbitna tackel (3st) och ryck ´n släpps. Riktigt rolig dag på sjön med som sagt mycket påslag och fiskar aspen vägde 4.5 och öringen låg på 4.86 
* Igår var jag och Simon ute en eftermidagsrepa och dansade med deras båt, Lyckades rätt bra då med 3 gk öringar och 2 små laxar samt en fläskig gädda alla fick simma tillbaka efter kroklossning och vissa fick även ställa upp som modell. Kul tur å det blir väl snart lite mer fiske igen!
* Ses på sjön skitfiske tills dess!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)

* Igår var jag och Simon ute en eftermidagsrepa och dansade med deras båt, Lyckades rätt bra då med 3 gk öringar och 2 små laxar samt en fläskig gädda alla fick simma tillbaka efter kroklossning och vissa fick även ställa upp som modell. Kul tur å det blir väl snart lite mer fiske igen!
* Ses på sjön skitfiske tills dess!Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)