Team Adrenalin: Adam fiskar långa dagar,,,,, - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Adrenalin: Adam fiskar långa dagar,,,,,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Team Adrenalin: Adam fiskar långa dagar,,,,,

    En stolt pappa blev stoltare, när ens son åker bil 35 mil går och lägger sig 22 00 och 0400 är Adam uppe och fiskar till kl 22 30. Går sen och lägger sig upp kl 05 00 fiskar till 22 30. Sedan upp 0500 och fiskar till kl 1300. Sedan åker vi ytterligare 35 mil och han är nu kl 20 00 uppe än.,,,,,, Han tycker fiske och sjö liv är kul och jag bara NJUTER!
    Vi *Ante Jonas och Adam, har galet trögt fiske dessa dagar dom trögaste jag upplevt. Men trots det i 3 dagar fiskade Adam utan gnäll. Antingen är jag bra på att lära ut eller så är han född med ett tålamod utav bara den,,,,,,
    Hur som helst är jag galet imponerad. Vi hade varit ute och Ante hade pillat upp en snipa. Flera duktiga fiskare mötte vi på sjön alla sa samma sak det var tomt som någon dammsugit sjön. Men Adam gav inte upp

    Åsk molnen drog ihop sig ibland men vi slapp det värsta någon regnskur ibland bara. Vi skulle upp och ladda om en stund på dagen och Adam sätter på sin fina blå silver tail från*http://malarenlures.se/
    Och efter många timmars fiske small det för han äntligen!

    Han är så värd den! Överlycklig!

    Värmland är så galet vackert med så underbar natur!

    Gäddfisket går så trögt så vi njuter av lite regnbågs fiske, Adam får in några till båten som hoppar och kämpar. Vi plockare ett par stycken och väntar in kvällens lite kallare luft då dagarna är tok varma.


    Morgonens dimma sveper in objekten för kameran, Ante fotar.

    Nu längtar vi bara ut igen, och draget för resan.

    /Jonas



    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 443 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 089 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X