Hörde talas om att det hade kommit upp några sutare flera kvällar i rad i ett biflöde till en sjö i närheten som ”bifångster”. Sutare är ju en art som ännu inte finns med på min lista. Vi drog därför ditt i lördagskväll och testade lite mete, blev ingen sutare för oss men en hel del mört, abborrar och sarv.
Sutare är verkligen en art som jag velat fånga i flera år nu, utan att egentligen satsat för att få någon
Blir till att testa fler gånger.
Jim med familj kom förbi en liten stund innan de drogvidare för lite fiske i Säm. När vi var ”nöjda” med ”sutaremetet” mötte vi upp de för lite gemensamt fiske. Skönt väder, perfekt att spendera utomhus fiskandes. Tyvärr resulterade inte fisket där heller i något.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Sutare är verkligen en art som jag velat fånga i flera år nu, utan att egentligen satsat för att få någon
Blir till att testa fler gånger.
Jim med familj kom förbi en liten stund innan de drogvidare för lite fiske i Säm. När vi var ”nöjda” med ”sutaremetet” mötte vi upp de för lite gemensamt fiske. Skönt väder, perfekt att spendera utomhus fiskandes. Tyvärr resulterade inte fisket där heller i något.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)