Fick igår för mig att det var dags att förnya utseendet på bloggen. Det blev en rejäl förändring på själva designen och allt är ännu inte klart men det närmar sig. Vill få fram en logotyp som blir bestående men har ännu inte landat i det. Finns fortfarande saker att finslipa i den nya designen med men idag får bli den officiella releasen. Vad tycks om den nya looken?
Kunde ju självklart inte ha ett release inlägg utan att ha varit ute och fiskat lite.
Fick en timmes frisedel nu på kvällen så begav mig ner till båthamnen, och det var en del abborrar som var sugen på min lilla Orka-shad. Riktigt roligt fiske med Gunki spöt och de lätta jiggarna. Körde med en 5 grams skalle idag och kontakten var fin trots att det blåste starkt.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Kunde ju självklart inte ha ett release inlägg utan att ha varit ute och fiskat lite.
Fick en timmes frisedel nu på kvällen så begav mig ner till båthamnen, och det var en del abborrar som var sugen på min lilla Orka-shad. Riktigt roligt fiske med Gunki spöt och de lätta jiggarna. Körde med en 5 grams skalle idag och kontakten var fin trots att det blåste starkt.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)