Team Adrenalin: Sol och vindstilla och 3 turer,,,, - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Adrenalin: Sol och vindstilla och 3 turer,,,,

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team Adrenalin: Sol och vindstilla och 3 turer,,,,

Solen står högt och värmer oss, vi jag Cecilia och Adam är ute. Båten ligger helt plant vindstilla. Inga bra förutsättningar men tempen i vattnet är bra. Vi prövar….
    Vi får kontakt ganska fort, det är väldigt grunt. Illex Fat bone Clicker blir perfekt i detta galet grumliga vatten. En fire tiger färg i Mälaren är aldrig fel.

Adam fiskar stenhårt och har kul, han orkar använda vårt 8 kilos ankare nu. Stark kille
    Fatbone klicker verkar vara hel rätt idag, har en hel del följen trots dessa dåliga väder för gädda.
    Efter tag kommer lite krusningar på vattnet, jag åker till ett bra ställe 91 cmSMACK!

Kul det kommer upp några till denna dag och vi har en underbar dag, och solen värmer oss.*Adam och Cicci skojar lite och fotar varann.

Fler hugg gillas, Fatbone Clicker visar vägen jag jerkar den bara vevar hem den ja har kul

Efter ett tag ser vi molnen närmar sig, regn på väg och mycket riktigt ös regn! Men vad gör det vi har ju rätt kläder.

4 upp denna dag 2 runt 4 – 5 kg i topp ingen vägd. Roliga hugg och kul med familjen på tur, får även rapport från min jobbar kompis Thelin. Under en fisketur fick han en fin gös på 2.5 kg på dexter jerk kul Fin fisk.

Och tog en tur med Daniel dagen innan och denna fina Asp 3,5 kg lurade han fint fiskat vännen.

Over and out / Jonas

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 803 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 261 visningar