Mangotsson: Back on track! Eller på väg ditåt… - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mangotsson: Back on track! Eller på väg ditåt…

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Mangotsson: Back on track! Eller på väg ditåt…

Så kan man sammanfatta det. Sedan isen gick upp och värmen kom så har jag bara hunnit ut på en dags sikfiske i sundet och den snabba våren har övergått till försommar ganska fort nu. Jag har inte hunnit lägga upp alla mingelbilder från mässan i Jönköping. Jag ber om ursäkt för detta men de borde dyka upp under helgen hoppas jag.
    Hoppas på att hinna ut och försöka lirka upp årets första karp i helgen med. Planen är lite stalkingfiske och kanske någon natt i min nya bivvy. Det hade varit sweet! Är det någon som känner för ett gästfiske i Rismåla är det bara att hojta till, det blir där jag lägger mina första pass för detta året.
    Nästa helg blir det tvånätters uppe i Rismmåla då vi har vårt årliga Fish In där uppe. Jag tycker det ska bli extra kul i år för min vän Grötjocke kommer ner och deltar i tävlingen som representant för Popup Tackle som är en av prisbordets sponsorer. Kan jag ha sådan tur att jag blir lottad att fiska med honom tro? Hoppas!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 781 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 244 visningar