Jag har varit dålig på att lägga upp bilder på beten det senaste men tänkte droppa några av dom senaste månadernas grejer. Bland annat har jag byggt ett gäng tailar som finns på El-ge sportfiske i Skövde och dom är i slowsink format och har döpt dom till ”Lardo” nu i efterhand efter en kommentar av en god fiskevän. Väger ca 80 gram utan krok.

Har också gjort lite nya test beten då jag börjat göra lite egna skedar till wobbler/cranks och dom är verkligen helt underbara! älskar dom! är tänkte att tåla lite mer än vad lexan skedarna gör och så vidare. Inte riktigt rätt tid för dom än men snart så skall även dom hårdtestas! Den ena bygger på samma kropp som min tail och den andra är mer frihandad fram och väger ca 220gram med 24cm kropp.

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)

Har även för ett tag sedan gjort en fin ny gummi modell som jag tror starkt på! än då länge är det bara namnet modell nr2 men får se vad det får för namn framöver. Detta är iallfall några halvkassa Iphone bilder så ni ser hur den ser ut iaf
Har också gjort lite nya test beten då jag börjat göra lite egna skedar till wobbler/cranks och dom är verkligen helt underbara! älskar dom! är tänkte att tåla lite mer än vad lexan skedarna gör och så vidare. Inte riktigt rätt tid för dom än men snart så skall även dom hårdtestas! Den ena bygger på samma kropp som min tail och den andra är mer frihandad fram och väger ca 220gram med 24cm kropp.

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)