Då har första testpiloterna Zonkertail/bigtail och Jeff boggs/super shallow (egenmoddad) fått smaka klorerat vatten!
För mig är det extremt viktigt att känna till hur mitt bete beter sig i vattnet. Detta ska jag försöka klargöra genom filmer tagna i bassäng.
Det finns en generell saknad av filmer som spelas upp "underifrån", för att se hur ett bete beter sig. Generellt läggs fokus på sidotagningar men jag anser att det är minst lika intressant att se hur de beter sig "från botten" så att säga. Dessutom saknar många beten ett filmklipp överhuvudtaget..
Nu är detta som sagt testpiloter och jag ska släppa ett gäng nya jerk/tail/wobbler filmer varje vecka nu under ett tag framöver.
De beten som kommer testas är:
Big bandit suspending
the pig 6tums suspending
westins jätte *2 (gamla och nya modellen)
Cisco kid 1800
Westins platypus
Wolfcreek nya gummibete
Jeff boggs big paddletail
Brunnbergs gummibete
Wolfcreek "städerskan"
ett par heta Haugis beten
Saknar du några som hade varit intressanta att se? Ge gärna förslag i kommentarsfältet!
Här kommer de nu gjorda filmerna:
Tack martin o robban för hjälpen
Zonkertail Shallow med big tail
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
För mig är det extremt viktigt att känna till hur mitt bete beter sig i vattnet. Detta ska jag försöka klargöra genom filmer tagna i bassäng.
Det finns en generell saknad av filmer som spelas upp "underifrån", för att se hur ett bete beter sig. Generellt läggs fokus på sidotagningar men jag anser att det är minst lika intressant att se hur de beter sig "från botten" så att säga. Dessutom saknar många beten ett filmklipp överhuvudtaget..
Nu är detta som sagt testpiloter och jag ska släppa ett gäng nya jerk/tail/wobbler filmer varje vecka nu under ett tag framöver.
De beten som kommer testas är:
Big bandit suspending
the pig 6tums suspending
westins jätte *2 (gamla och nya modellen)
Cisco kid 1800
Westins platypus
Wolfcreek nya gummibete
Jeff boggs big paddletail
Brunnbergs gummibete
Wolfcreek "städerskan"
ett par heta Haugis beten
Saknar du några som hade varit intressanta att se? Ge gärna förslag i kommentarsfältet!
Här kommer de nu gjorda filmerna:
Tack martin o robban för hjälpen
Zonkertail Shallow med big tail
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)