Andreas Holmström: Imorgon är det äntligen dags - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Andreas Holmström: Imorgon är det äntligen dags

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Andreas Holmström: Imorgon är det äntligen dags

Dagen som jag gått och väntat på hela vintern. Visst kan ismete vara trevligt men det kommer inte i närheten av att få fiska på öppet vatten. Årets premiär fick lov att vänta på sig då isarna inte vill ge med sig, men nu så har det börjat öppna upp sig. All is har inte sköljt bort men vi ska nog hitta några öppna vikar där det står huggvilliga gäddor.

Har nu på kvällen packat för morgondagen medan några kalla fått svalka strupen. Kaffebryggaren är lika laddad som jag är och sakerna står framme i hallen.
    Här är de beten som får äran att följa med på premiären. Orka, Gunki, Savage Gear, Buster, Wolfcreek, Svartzonker mfl. hänger med varandra för att få doppa sig.

Kommer för en gång skull slippa vara styrman/kapten under dagen och stå ivrigt i fören för första kastet, då vi tar Daniels båt som han införskaffade sent förra säsongen. Även Erik ska med så det kommer bli en riktigt trevlig dag vet jag redan nu. Vi är de i vårt stadiga kompisgäng från gymnasiet som brukar fiska tillsammans så att få göra 2013 års premiärfiske tillsammans blir extra roligt.

Kommer försöka hålla en stadig uppdatering av dagen på Fiske i gemenskaps facebooksida. Gå in och gilla den för att få lite förhandsinfo om hur fisket går under mina turer innan det skrivs om det på bloggen.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://fiskeigemenskap.se
    Gilla Fiske i gemenskap på facebook http://www.facebook.com/holmstromfiske

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 803 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 263 visningar