Emmas fiskeblogg: Sportfiskemæssan i Jønkøping! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Emmas fiskeblogg: Sportfiskemæssan i Jønkøping!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Emmas fiskeblogg: Sportfiskemæssan i Jønkøping!

    I helgen var det en utav årets happening før oss sportfiskare; Mæssan i Jønkøping!
    Jag var sjælvklart på plats och hade det riktigt kul i Fiskejournalens monter och på scenen!

    Efter helgen, på væg hem mot Norge fick jag en lite nostalgisk kænsla ang. mæssan;
    Jag minns nær jag besøkte mæssan før allra førsta gången, jag tror jag var 16 år och jag fick tjatat med mig min far och en utav mina bæsta fiskepolare.
    I det øgonlicket jag gick in i hallen blev jag som en liten unge i en godisbutik! Alla prylar! Jag och fiskepolaren traskade runt med farsan på slæp, vi skulle kolla och pilla på verkligen allt!
    Men det var ju inte bara prylarna som var hæftigt, hela hallen var ju full av fiskekændisar!
    På den tiden, i børjan av min fiskekærriær var ju dessa fiskeprofiler riktiga idoler som man verkligen såg upp till som førebilder. Flera dagar efter den mæssan satt jag och fiskepolaren och skrøt om vilka profiler vi hade sett!


    Men denna gången var det dags før mig att stå på scenen och berætta lite om mina senaste fiskeæventyr i Texas och lite abborrtips. Infør det førsta føredraget måste jag erkænna att jag var ganska pirrig! Men med fantastisk respons från er som var och lyssnade gick det så att det susade! Tack så jættemycket!


    Lørdagen var riktigt hektisk i montern och många goa fiskare kom førbi før att tjøta lite fiske, det var riktigt roligt!
    Också det att møta personer man bara kænner via Facebook var ordentligt trevligt! Hærligt att sætta ett riktigt ansikte på alla statusuppdateringar osv.



    Det var ju också ett par TV kændisar som uppenbarade sig under helgen, och sjælvklart var linslusen Emma tvungen att smyga till sig en bild !



    Sportfiskemæssan 2013 var lætt den bæsta jag vart på hittills, med nya besøkarrekord, fler unga sportfiskare och spænnande projekt før framtiden planlas!




    Det ær ju inte ofta hela denna branschen samlas på ett och samma stælle och detta leder ju ofta till goa middagar med lite fest! Kvællarna bjød på många skratt och roligheter!


    Jag vill också tacka værldens goaste gæng på Fiskejournalen; Hærligare mænniskor får man leta efter!

    Jag hoppas alla ni dær ute hade det lika skoj som jag och jag kan næstan inte bærga mig till vi alla ses igen!
    Som tur ær blir det ju inte ett helt år till næsta Fiske happening; Jag antar att många av er har hørt om den stora Fiskekryssningen den 8-9 November iår?
    Båten utgår från Sthlm och denna skutan ska fyllas med tokiga sportfiskare! Jag och min man har sækrat oss en plats i vimmlet! Då blir det føredrag, god mat, gott umgænge och en del hængande vid baren! Missa inte detta, jag hoppas vi ses!

    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 443 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 089 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X