*
Här har det nu tagits steget in i Facebook med min fiskedagbok.
Klicka på länken här nedan och Gilla sidan så kommer uppdateringar om
nya äventyr direkt till din Facebook-sida. Smidigt va? Gör det på en gång.
*
Och sedan var det fisketuren.
Magnus hämtade upp mig strax efter yrvaken-tillstånd just när tuppen skrikit sig hes
och vi var så taggade. Vi hoppades verkligen på att få upp någon abborre. Kylan under
natten höll i sig ett tag men det var inte för jäklar kallt så jag klagade inte.

*
Jag hade även dragit med mig mitt halvsöndriga ekolod som jag ville prova på isen.
Detta kopplade vi till Manges 12v-batteri och satte i ett av hålen.

*
Någon gång såg vi fisk men mesta tiden såg det ut som på bilden, sänket/beteslåset som
översta sträck och betesfisken som understa...de strecken som är ovanför botten alltså
*
Vi gjorde ett försök att få abborre men det lyckades inte. Jag blev totalt fisklös och Magnus
fick nöja sig med en pytteliten gädda. Gott att han fick en fisk i alla fall.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Här har det nu tagits steget in i Facebook med min fiskedagbok.
Klicka på länken här nedan och Gilla sidan så kommer uppdateringar om
nya äventyr direkt till din Facebook-sida. Smidigt va? Gör det på en gång.

*
Och sedan var det fisketuren.
Magnus hämtade upp mig strax efter yrvaken-tillstånd just när tuppen skrikit sig hes
och vi var så taggade. Vi hoppades verkligen på att få upp någon abborre. Kylan under
natten höll i sig ett tag men det var inte för jäklar kallt så jag klagade inte.

*
Jag hade även dragit med mig mitt halvsöndriga ekolod som jag ville prova på isen.
Detta kopplade vi till Manges 12v-batteri och satte i ett av hålen.

*
Någon gång såg vi fisk men mesta tiden såg det ut som på bilden, sänket/beteslåset som
översta sträck och betesfisken som understa...de strecken som är ovanför botten alltså

*
Vi gjorde ett försök att få abborre men det lyckades inte. Jag blev totalt fisklös och Magnus
fick nöja sig med en pytteliten gädda. Gott att han fick en fisk i alla fall.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)