Intervju med Tommy Suomela | ShitFishing.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Intervju med Tommy Suomela | ShitFishing.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Intervju med Tommy Suomela | ShitFishing.se

Tommy Suomela som driver fiske-bloggen suomela.se.*En blogg som jag tror dom flesta har nån gång stött på i något sammanhang. Även en av dom absolut första bloggar jag började följa på riktigt. Riktigt snygg och alltid lästrevligt*material, även en hel del ”tips&trix”. Så vem är denna person? Här kommer en intervju med Tommy Suomela.   Börjar väll fråga, berätta lite för våra läsare vem Tommy Suomela är? Jag är positiv kille på 29 vårar(fyller den 25:e mars), bor tillsammans med fru och våra två döttrar. Uppväxt ca 1mil utanför Gävle, i en by som heter Valbo. Bott i Gävle princip hela mitt vuxna liv, men för cirka ett halvår sedan köpte vi radhus och flyttade ut till Skutskär. Hur startade ditt fiskeintresse? Hur gammal var du? Som för många andra, tack vare Pappa. Det är tack vare honom som jag fångade upp intresset för fiske, mycket campande som liten, fanns alltid vatten inom räckhåll och packningen vi hade med oss innehöll alltid fiskeutrustning. Sen att vi hade Gavleån nära till hands när vi bodde i Valbo som små, gjorde nog sin del med. Du driver fiske-bloggen suomela.se hur kommer det sig du började blogga? Ja detta är ju faktiskt en [...]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://ShitFishing.se
    Finns även på Facebook:
    http://www.facebook.com/Shitfishing.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 824 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 310 visningar