ThePikeFather: Dagens tips! Fisketidning ā la bonne heure!! 8/3-13 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ThePikeFather: Dagens tips! Fisketidning ā la bonne heure!! 8/3-13

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ThePikeFather: Dagens tips! Fisketidning ā la bonne heure!! 8/3-13

Det finns en man som heter Robert Jonsson, men som *i folkmun kallas Robbo. Robbo är en man/pojkspoling som gör en hel massa olika roliga saker. På sistone är vi kanske många som känner igen honom från programmet Nyttfiske.se.
    Så här ser han ut.

Vill inte credda Robbo för mycket, han blir så odräglig då. Men måste i alla fall ge honom att han arbetar med finfint material. Denna bild är som från en saga! Smakfullt!
    Härom veckan skrev Robbo om ett nytt projekt som han ville presentera. Visserligen tillsammans med några andra, men jag tycker vi lägger lite fokus på Robbo, och i förbifarten nämner partners som*Discovery Channel,*Svendsen sport, DAM och några till.
    Det som dessa parter skapat, går under samlingsnamnet Fish Beserk.

Det är fyra tidningar, gratis kan också nämnas. Den som jag kommer följa främst är kanske inte helt otippat den om predatorfiske som fått namnet*Predatorized.
    Sen finns även tidningarna carpcoremagazine om karpfiske,*finchasersmagazine om flugfiske och*rocksandreefsmagazine om havsfiske.
    I detta nummer av Predatorized, (det är den jag läst) skrivs artiklarna av sportfiskare från hela världen, blandat med intervjuer, tester och annat skoj. Skoj från detta nummer vill jag nämna Ant Glascoe Jr´s betesförvaring, och Roy Vanstreels jakt på 130 centimeters gäddan.
    Värt att nämna som jag annars stör mig massor med mycket på är all reklam. Den reklam som jag sett hittills i Predatorized känns däremot intressant, och det är ett bra betyg från mig.
    .
    .
    Nyttfiske kommer Robbo fortsätta med, som tur är. Sova det får Robbo göra någon annan gång. Men jag gläds i alla fall åt att Robbo verkar vara en idespruta av rang som även genomför sina ideér.
    Här kan ni kika och like:a respektive tidning:

http://www.facebook.com/carpcoremagazine – karpfiske

www.facebook.com/finchasersmagazine – flugfiske

www.facebook.com/rocksandreefsmagazine – havsfiske

och självklart min favorit:*www.facebook.com/pages/Predatorized-Magazine*-*predator.
    Gå in och läs tidningarna och glöm inte att like:a om du gillar vad du läst.
    Bra jobbat Robbo!! *Crediter till dig.
    Allt gott!
    //TPF

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 801 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 259 visningar