ShitFishing.se *kan idag presentera att Nicklas ”Chára” Landin som ny bloggare och medarbeteare. Nicklas är en inbiten gädda och abborre fiskare med jiggfiske i fokus. Här under kommer några snabba till Nicklas.*Vi på ShitFishing.se vill hälsa han välkommen och hoppas på ett bra samarbete!   Kan du beskriva lite snabbt vem Nicklas ”Chara” Landin är? Jag är en fisketokig pappa på 26år jag fiskar så fort jag får chansen ! Kan du beskriva ditt fiske intresse? Mitt fiske intresse startade när jag började gå tror jag! Jag började meta i storsjön med min morfar för att senare byta metspöt mot kastspöt och jaga gädda med min far! Så jag har fiskat gädda och abborre så långt tillbaka jag kan komma ihåg Och hur kommer de sig att du fastnade för fiske? Fastnade för fisket när jag fick min första fisk att få känna minsta pet på grejerna gör ju att kroppen bara skriker efter mer och mer! Så simpelt är det. Du är en inbiten jiggfiskare, varför har du just fastnat för jigg? Just jiggfisket har jag fastnat för på äldre dagar då jag blivit mer känslig på att alltid få bestämma minsta rörelse och att kunna locka fisken till [...]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)