Artikel i Kuxabladet. | ShitFishing.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Artikel i Kuxabladet. | ShitFishing.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Artikel i Kuxabladet. | ShitFishing.se

Min artikel till Kuxabladet, texten går läsa här under, men börja att tacka dom som hjälp mig med få denna artikel publicerad. Första tacket till Kuxabladet som publicerade detta när Fiskvårdsföreningar här i Ockelbo ej ville lyssna. Tack till Cecilia ”gösdrottningen” Grönberg*som lät mig låna detta fina foto på C&R. Tack till *Sussi ”Sussisymfoni” Strid som tog sig tid och läste och gav förslag på förbättringar av texten. Sen ett stort tack till den som absolut alltid är mitt stora stöd i detta. Min sambo som står ut med alla tid jag lägger ner i detta och även hjälp med texten, tack. Här under kan ni läsa texten som är publicerad. Deras nät-tidning hittar ni på här*(kommer upp i veckan). Detta är det minsta man kan göra för att upplysa fiskare som är kvar i det gamla tänket. Man kan inte backa in iframtiden. Så vill jag uppmanar er alla sportfiskare där ute som läser detta, att upplysa andra som ni stöter på under er fiskepass på sjön/isen som är kvar i det gamla att upplysa dom om detta och sätt krav på era fiskevårdsföreningar att dom tar tag i detta.   C&R, Hantering och vård av fiskens bestånd. Några [...]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://ShitFishing.se
    Finns även på Facebook:
    http://www.facebook.com/Shitfishing.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 803 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 261 visningar