Denna vecka har det trillat ner gummi i brevlådan. På samma dag fick jag 3 st svartzonker Big Mcrubber från världens bästa Claes, 1 st Mcrubber från Attitude och ett roligt paket från USA. Mcrubbern och Big Mcrubber kommer att hårdköras till våren. Tillsammans med Renz specialskruvar kommer dom bli killers på grunt vatten. Gå in på lureaction.com för att se den underbara gången på dessa beten.
Sen kom ju äntligen ett paket från USA som jag väntat på ett par veckor. Man är ju något skadad på gäddfiske så ett Gäddskal till iphonen kändes gjutet. Tyvärr kunde jag bara beställa två st från ebay och Andreas fick det andra. Om det dyker upp fler så ska jag köpa dom och sälja vidare.
Nästa Vecka kommer det spännande saker på posten! Ett Softbait kit från Makelure.com
Nu ska det gjutas gummi så det ryker! Micro och pyrexglas ska inhandlas innan kitet kommer så jag kan börja gjuta på en gång.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Sen kom ju äntligen ett paket från USA som jag väntat på ett par veckor. Man är ju något skadad på gäddfiske så ett Gäddskal till iphonen kändes gjutet. Tyvärr kunde jag bara beställa två st från ebay och Andreas fick det andra. Om det dyker upp fler så ska jag köpa dom och sälja vidare.
Nästa Vecka kommer det spännande saker på posten! Ett Softbait kit från Makelure.com
Nu ska det gjutas gummi så det ryker! Micro och pyrexglas ska inhandlas innan kitet kommer så jag kan börja gjuta på en gång.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)