Fredags mys och lördags pimpling! | ShitFishing.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fredags mys och lördags pimpling! | ShitFishing.se

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fredags mys och lördags pimpling! | ShitFishing.se

    I fredags så ringde Jonas upp mig runt 1 tiden och sa åt mig att packa pimpelväskan för vi skulle till Åmot och kvällsfiska röding. Så de var bara att lyssna och lyda. Runt halv 3 tiden så var vi ute på isen, men det började*med att jag vart väldigt besviken. Ljustjärn som alltid brukar vara välskött, var allt annat än välskött. Inga parkeringsplatser var uppplogade. Men det var inte det jag blev mest besviken på, utan på folk som är ute och fiskar. Det var nedskräpat precis överallt. Är det så jobbigt att lägga skräpet i en påse och kasta det på vägen hem!?! Men tillbaka till fisket. Det var ungefär det som hände. Var helt dött. Verkade som det vart väldigt högt fisketryck i Ljustjärn. Det var väldigt många hål*uppborrade sedan tidigare.* Men det är inte så konstigt då Ljustjärn brukar oftast leverera väldigt bra med fisk och vara väldigt välskött men nu var det nått helt allt annat. Men det blev ändå en väldigt trevlig fredag kväll. Höjdpunkten på hela kvällen var när Jonas satt vid hålet och pratade med fisken till att hugga, men utan någon lycka. Imose (lördag) så var det återigen dax för ett [...]

    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://ShitFishing.se
    Finns även på Facebook:
    http://www.facebook.com/Shitfishing.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 443 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 089 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X