I torsdags vart det Ismete med Thomas Karlström och Fredrik Nygren*på ”hemlig” sjö. Som vanligt dagen innan fisketurer så kunde jag såklart inte sova. Somnade inte förrän närmare klockan 2 och mobilen var inställd på 5, eftersom jag skulle med bussen klockan 6 till sandviken där jag skulle möte upp dom andra. Inte nog med att jag hade svårt och somna så smstrackar Johnny mig halv 3 för att gratulera en till att man fyllde år så man inte kunde somna om efteråt (tack Johnny),*så sömn den natten vart det inte mycket av. Iallafall klockan 6 mötte jag upp dom andra på statiolmacken i Sandviken och då berättade dom att vi skulle till en ”hemlig” sjö, så dom bad mig dra ner mössan så jag inte skulle veta vart vi åkte. Efter att vi åkt en stund så kommer vi fram till sjön runt 7 snåret och började rigga upp fisket. Alla 18 spön var uppriggade och klara runt halv 9. Så då var de bara sätta med kaffemuggen och frukosten och vänta, vänta skulle vi få göra minst sagt. Inte någon aktivitet på nått spö för än närmare halv 12, då Thomas fick ett fäll på ett av sina [...]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)