Andreas Holmström: Beten | En del nytt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Andreas Holmström: Beten | En del nytt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Andreas Holmström: Beten | En del nytt

Det är inte alla lediga dagar man får fiska. Idag stod skridskoåkning med barnen på agendan för mig medan sambon var i stan och shoppade. Visst ville jag gärna fiska en sån vacker dag som det varit men tiden på den spolade isbanan med dem var lika bra.

Redan igår kom mina beställda beten från Peter Dahlström. Riktigt fina i verkligheten med och ser fram emot att få testa dem.

Eftersom sambon varit och handlat så ville inte jag vara sämre. Fick ett presentkort på Gävle fiskredskap i julklapp och idag skulle det spenderas. Hade tänkt att köpa mig en karpstol, men det hade de tyvärr inte. Det fick istället bli en del nya beten till våren.
    Efter hela förra årets hysteri kring Savage Gear's Real Eel, så hamnade tillslut även ett par i min ägo. Det blev 30cm varianten.

Blev även en hel del jigg från just Savage Gear med i flera olika färger. Tänkt ha dem till fisket efter abborre och det var de grymma till förra året. Köpte även några i större modell av dem.

Några Relaxjiggar fick följa med hem och ett gäng jiggskallar i 5 och 7 gram.

Har en riktig favorit bland Buster jerkbaits och det är #C453 sinking. Kastade bort den i slutet på förra säsongen så fanns ingen tvekan om att jag behövde en ny och så fick det bli.
    Nu fortsätter shoppandet på Ribatex.se för en hel del Orka-jiggar ska jag även komplettera med. Passar på när det är rea.
    Känns lite vuxet att handla saker som det inte en är säsong för. Kan det vara för att jag är 30+ tro.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://fiskeigemenskap.se
    Gilla Fiske i gemenskap på facebook http://www.facebook.com/holmstromfiske

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 780 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 240 visningar